Na začátku pro mě bude zásadní se seznámit s vaším projektem. Pokud chci udělat parádní web, který není jen tak na okrasu, musím dokázat odpovědět na otázky jako: Co vás odlišuje od konkurence? Co jsou nejdůležitější informace, které by si měl každý návštěvník odnést? Mají stránky navozovat nějaký specifický pocit?
Od toho se odvíjí vše ostatní: jaké barvy je vhodné použít, jak sestavit menu, jaké grafické prvky navrhnout a další. Proto rozhodně nechci zanedbat přípravu zadání.
Než se pustím do práce, musíme si domluvit, které podklady dostanu od vás a co připravím já. U textů můžu nabídnout kompletní copywriting, ale taky třeba pouhou stylistickou úpravu.
U obrázků jsou ideální vaše vlastní fotky. Je jasné, že se na ně nelze spoléhat všude, a tak je možné se obrátit na
fotobanky. V takovém případě vřele doporučuji určitou střídmost, protože při nesprávném užití mohou napáchat víc škody, než užitku.